Prova-på-dag (skuggning)

Två elever går över skolgården

Testa hur det känns att vara på plats en dag! Foto: Sölvesborgs kommun

Vi vet att det bästa sättet att lära känna vår skola är att besöka den. Som elev för en dag får du gå på lektioner, träffa elever från det program du är intresserad av och lära känna våra lärare. Du kan komma ensam eller tillsammans med andra.

Du är varmt välkommen att besöka oss på Furulundsskolan under en skoldag. Det ger dig en möjlighet att ta reda på om vår skola och utbildning är rätt för dig och din framtid.

Som elev för en dag, eller skuggning som det också kallas, får du mer inblick och svar på frågor för just det program du är nyfiken på. Du följer en klass under en dag, går på lektioner, träffar elever, lärare och äter lunch i matsalen.

Fyll i formuläret så kontaktar vi dig och bokar in en tid som passar!

Program * (obligatorisk)

Samtycke * (obligatorisk)
Samtycke

Jag/vi medger att informationen jag/vi lämnat får lagras och bearbetas i register av Sölvesborgs kommun. Personuppgifter behandlas i enlighet med GDPR (Dataskyddsförordningen The General Data Protection Regulation), med rätt att begära utdrag och rättelse.

Utbildning och barnomsorg